شما اینجا هستید: خانه

به همت نیروی زمینی سپاه صورت گرفت؛ ارائه خدمات در درمانگاه فوق تخصصی دندانپزشکی در منطقه طولای قشم 

منتشرشده در اخبار برگزیده جمعه, 29 بهمن 1400 ساعت 18:02
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

سپاه نیوز: فرمانده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه گفت: درمانگاه فوق تخصصی دندانپزشکی با هدف ارائه خدمات به مردم منطقه جنوب کشور در منطقه طولای جزیره قشم ارائه خدمات می دهد .

 به گزارش سپاه نیوز؛ سردارسرتیپ پاسدار محمد مارانی فرمانده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه در گفت و گویی  اظهار داشت: درمانگاه فوق تخصصی دندانپزشکی به مدت پنج روز در رشته‌های ترمیم، عصب کشی، جراحی دندان، درمان ریشه، درمان تخصصی دندان پزشکی کودک و رادیوگرافی تشخیصی در محدوده روستای طولا قشم به مراجعه کنندگان ارائه خدمات می دهد.

 

وی با اعلام اینکه ارائه خدمات دندانپزشکی هزینه بر و تامین آن برای بسیاری از مردم این منطقه دشوار است، تصریح کرد: با توجه به اینکه بیمه‌ها هم هزینه‌های دندانپزشکی را پشتیبانی نمی‌کنند،  درنظر داریم در این مدت و با کمک پزشکان این درمانگاه به بیش از 3 هزار نفر خدمات ارائه شود.

فرمانده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه افزود:  نیروهای این مجموعه در کنار وظیفه ذاتی خود در تامین دفاع و امنیت کشور، پیوسته در زمینه ارائه خدمات اجتماعی به مردم در حوزه‌های مختلف عمرانی، آموزشی؛ بهداشتی و درمانی، فرهنگی و ... پیشگام بوده و هستند.

 

شایان ذکر است نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و قرارگاه های تابعه از جمله قرارگاه مدینه منوره این نیرو نقش مهمی در مردمیاری ، محرومیت زدایی و خدمت رسانی و امداد رسانی پزشکی در سراسر کشور داشته اند.

 

نیروی زمینی سپاه با احداث ده ها بیمارستان صحرایی و میلیاردها تومان خدمات درمانی رایگان به مردم در نواحی کمتر برخوردار از این حیث رکورد دار است.

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است